הדברת קרציות

ריסוס נגד קרציות

ריסוס נגד קרציות אמור להיות מותאם לכל סיטואציה ולסוג הקרציה  המצויה במקום. ניתן למצוא קרציות רכות וקשות הנבדלות ביניהן בתכונות ובמבנה הגוף. הן יכולות להסתובב בגינה ובחצר או בבית. מטרת השירות היא סילוקן לצמיתות. חברת ברק הדברות  מתמחה  בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

ריסוס נגד קרציות – מקצועי ויעיל

ריסוס נגד קרציות נעשה לאחר תכנון מסודר. ראשיתו בקבלת מידע מהלקוח על המטרד הקיים. יש קושי לראות את הקרציות אבל הסימן העיקרי הוא עקיצות על גופם של כלבים וחיות מחמד אחרות ועל גופם של אנשים. ללא טיפול יסודי ומקיף הבעיה לא תיעלם מעצמה. קיימים מספר שלבים בטיפול. ראשית, זיהוי המקום וסוג הקרציה ולאחר מכן הריסוס או השימוש בחומרי הדברה אחרים. במידה והיא מצויה באזור סלעי אז הטיפול נעשה במלכודות עם קרח יבש. הקרציות נמשכות אליו ומושמדות. בשטח חולי ניתן להניח קערות אשר במרכזן הפיתיון ובשוליהן המלכודות עם החומר הרעיל. קרציות רכות וקשות ניתן לרסס באמצעות חומרי הדברה המותאמים לחיסולן. הריסוס יהיה מקיף ועל כל השטח כדי לוודא חיסול של כולן. הריסוס בתוך בתים, מחסנים וכדומה נעשה בשיטה דומה ומקיפה. לאחר כל טיפול בחללים סגורים יינתנו הנחיות להתנהלות. יהיה צורך לאוורר את המקום למספר שעות עד לכניסה אליו. ניתן להוסיף ולפזר לאחר מכן חומרים כימיים כטיפול מונע.

שירות ברישיון

מדביר מוסמך חייב רישיון הניתן לו מאת המשרד להגנת הסביבה. זאת, לאחר לימוד בקורס המוכר רשמית על ידי הרשויות. עמידה בדרישות הקורס היא בעלת משמעות רבה ומוכיחה כי הוא יודע לטפל ברעלים ולעשות בהם שימוש נכון ומושכל בעת הדברת חרקים ומזיקים. הדבר נועד לשמירה על בטיחות בני האדם וחיות המחמד באזורי הטיפול.

 

שירות הדברת קרציות בבית מקצועי ממדביר מורשה

חברת ברק הדברות  מתמחה  בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. השירות המקיף כולל ייעוץ, עמידה בלוח זמנים, ביצוע מיומן, מחירים ותנאים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן.

הדברת הקרציות

אם מצאתם בבית קרציות מדובר בחוויה מפחידה וקצת מאיימת. חשוב להבין, כי אין מדובר בהכרח בסכנה, אך במקרים נדירים קרציות סוחבות מחלות מסכנות חיים ולכן יש להיפטר מהן באופן מיידי! הדברת קרציות מחייבת איש מקצוע, שכן מדובר בחרק בעל עמידות המסוגל לחזור אפילו מתוך הביוב חזרה אל הבית. אל דאגה, עם ברק הדברות תוכלו עוד היום להיפטר מהנגע ברחבי הבית תוך כמה צעדים פשוטים.

הדברת קרציות מקצועית

בחודשי האביב עולה כמות הקרציות בצורה משמעותית. אם יש לכם חתולים וכלבים בבית וודאי תשימו לב כי באביב ובקיץ הם סובלים לא מעט מקרציות ונזקקים לתכשירים שונים. מדובר בטעות נפוצה לחשוב שרק בעלים של חתולים וכלבים סובלים מקרציות בשטחי הבית. למעשה, הקרציות נמצאות בדשא ובחול ויכולות לעבור ישירות אל בני אדם. אם הכלב והחתול שלכם מוגן מקרציות באמצעות תכשיר הן יעברו ישירות אליכן וימשיכו לחיות ברחבי הבית על המצעים, הספות ועוד. מאוד קשה להיפטר מקרצייה, הן אינן מתות באותו האופן כמו חרקים רגילים ויש להן את כוח העל הייחודי המאפשר להן אפילו להמשיך לחיות בתוך מים! רק עם הדברת קרציות מקצועית היורדת לשורש הבעיה ומשתמשת בפתרונות אורגניים וירוקים ניתן להבטיח שקט בנושא.

תהליך העבודה

הדברת קרציות מקצועית מתרחשת באמצעות כמה שלבים פשוטים.  היכנסו לאתר שלנו או התקשרו.  אנו מתחייבים על מענה מקצועי, אדיב ומהיר הכולל התייעצות טלפונית. אחד מן המומחים שלנו יגיע לביתכם, יבין את היקף הבעיה וירד לשורשה עד שתבינו מהיכן הגיע נגע הקרציות אל ביתכם ומה מאפשר לו להמשיך לשגשג ולחיות בממלכה שלכם. נסביר לכם את כל התהליך, נבחר פתרון אשר הולם את אופן כניסתם לביתכם, פעמים רבות צריך לאטום סדק קטן באחד הקירות. נדאג להשתמש בחומרים שלא מסכנים אתכם, את ילדיכם ואת בעלי החיים השוכנים בבית. בסוף הדרך, נשאיר את הבית נקי ומותאם לכניסה מחודשת.

צרו קשר

היכנסו לאתר שלנו ברק הדברות עסק איכותי לכל צרכי ההדברה שלכם. צרו איתנו קשר בטלפון ותבטיחו בית נקי מקרציות לקיץ הקרוב.

קרציות בבית

פעמים רבות נדמה כי יכולות להימצא קרציות בבית, רק כאשר ישנם בעלי חיים. צר לנו לאכזב כי מדובר בטעות. אין ספק שחברינו על ארבע מגדילים את הסיכוי להתפשטות נגע בבית, אך הקרציות קיימות בטבע, בדשא ובחול ויכולות לחזור איתנו אל שטח הבית. אם הנגע התפשט בביתכם, כנראה שהחיים הפכו למרגיזים במיוחד. אנו יכולים לעזור בקלות  עם ריסוס נגד קרציות. פנו עוד היום אל ברק הדברות, חברת הדברות מקצועית ויעילה.

מה אני עושה כשיש קרציות בבית?

הקרציות משתייכות למשפחת העכבישים. לקרצייה יש מערכת שיניים מיוחדת המאפשרת לה להיצמד לגוף ולהיות מוזנת מאותו בעל חיים או אדם לאורך זמן. לקרציות יכולת תנועה נרחבת המאפשרת להסתובב, להבין את השטח בו הן חיות ולאתר פונדקאים שיספקו להם מזון. ברגע שהקרצייה מצאה מקום קר, נוח ועם שפע של בני אדם מהם יכולה להשיג מזון היא מתחילה להתפשט ברחבי השטח. לקרצייה  יכולת התרבות מאוד מהירה, שכן  היא מסוגלת להטיל ביצים רבות ולקנן בביתכם תקופה ארוכה. מכיוון שהנגע מתפשט בקלות ומהירות, פעמים רבות תזדקקו לשירותים מקצועיים של חברת הדברות שתבצע ריסוס נגד קרציות בביתכם. איש מקצוע יוכל להבין מה אפשר לבעיה להתקיים מלכתחילה, לדאוג לריסוס שיוביל להשמדתן של הקיימות בבית ואף יעניק פתרונות ירוקים שידאגו לכך שהנגע לא יחזור.

דגשים

לפני שאתם בכלל פונים לעזרת חברת הדברות שתקיים ריסוס נגד קרציות ותשים קץ לבעיה, ישנם כמה צעדים מקדימים שעליכם לעשות. הקפידו לשים תכשיר נגד מזיקים לבעלי החיים שלכם. פעמים רבות בעלי החיים מהווים טרמפ נוח לתהליך התפשטות המזיקים בבית, ברגע שגופם ידחה את הקרציות הן יתחילו להרגיש באיום בשטח. כדאי לבצע גם ניקיון יסודי של הבית, החצר ותשומת לב לחריצים ומקומות מסתור קטנטנים ומוצלים בהם יכול המזיק להסתתר.

תהליך הפנייה

הכי כדאי להיכנס לאתר של ברק הדברות, בית העסק הוותיק והמומלץ בתחום! צרו קשר עוד היום, איתנו תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שנכניס אל ביתכם רק חומרים איכותיים וירוקים אשר אושרו בידי המשרד להגנת הסביבה.