הדברת צרעות

ריסוס נגד צרעות

ריסוס נגד צרעות אמור להיות חלק מטיפול מקיף. זאת, כמובן, כאשר הן יצרו קן בתוך הבית או בחצר הצמודה. המטרה היא סילוק הקן – מה שיביא במיידית לסילוק המטרד. מדביר מקצועי מכין תכנית מסודרת הכוללת מספר שלבים. חברת ברק הדברות  מתמחה  בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

ריסוס נגד צרעות – מקצועי ויעיל

ריסוס נגד צרעות נעשה במספר דרכים ובחומרים שונים. במהלכן ישמידו את הקן היכול להיות מצוי בתוך פרגולה בחצר,  על קיר צדדי בבית או בעליית הגג, בתוך נישות נסתרות ועוד. ניתן למצוא מספר סוגי צרעות וההדברה יכולה נעשית, לרוב, באמצעות רעלים או חומרים אחרים. מומלץ לאדם פרטי שלא להשמיד את הקן בעצמו בגלל הסכנה שהצרעות ירגישו מאוימות ויעקצו אותו מספר רב של פעמים. מדביר מכין תכנית הדברה בהתאם למידע שהוא מקבל מבעל הבית ולתצפיות שהוא עורך לזיהוי הקינים. הוא ייגש לעבודה כאשר הוא מוגן בלבוש מיוחד כולל מסיכה לפנים. סילוק קן בתום הבית נעשה על ידי פיזור חומר רעיל מסביבו. הצרעות ינחתו עליו ויכניסו אותו לקן מה שיביא להשמדתו לאחר מספר ימים. שיטה אחרת היא לסילוק קן בחצר. כאן משתמשים, לרוב, בתרסיס דבק המרססים ישירות על הקן. עקב כך  הצרעות לא תוכלנה להתעופף והקן יושמד.

מדביר צרעות עם הסמכה ורישיון

מדביר מקצועי חייב ללמוד את הנושא בקורס המוכר רשמית. לאחר עמידה בדרישותיו הוא יקבל רישיון לעיסוק מטעם המשרד להגנת הסביבה. הפרוצדורה הזאת נדרשת בגלל העיסוק ברעלים לטובת הדברת חרקים ומזיקים. יש צורך להכיר את סוגי הרעלים ואת אופן השימוש בהם כולל המינון הנדרש בכל סיטואציה. זאת כדי לשמור על בטיחות בני האדם וחיות המחמד.

הדברת קן צרעות – שירות מקצועי

חברת ברק הדברות  פועלת מזה שנים רבות בתחום ההדברות בכלל וההדברות המתקדמות בפרט, כך שתוכלו להיות בטוחים כי תקבלו שירותי הדברה ברמה הגבוהה ביותר.  שירותי החברה כוללים ייעוץ, עמידה בלוח זמנים, ביצוע מושלם, אחריות מורחבת, מחירים ותנאים נוחים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת כל לקוח נזקק.

הדברת הצרעות

מתקפת צרעות בבית זו חוויה לא נעימה אשר יכולה אף להיות מסוכנת. אם בביתכם יש קן צרעות, תוכלו לאתר אותו במקומות נמוכים, לרוב ליד המזגן או החלון בביתכם. הצרעות הינן חיה חברתית הניזונה מבשר ומוצרים שונים, לכן קרבה לבית יכולה לסייע להם במציאת מזון בקלות יתרה והבאתו לקן- כך שאין להן שום סיבה לעזוב. הדברת צרעות זה לא משחק ומחייבת את עזרתו של איש מקצוע! אם יש קן בביתכם או בקרבה גדולה אליו אל תקחו סיכון, פנו אל ברק הדברות כדי למצוא פתרון מקצועי, בטוח ויעיל.

תהליך הדברת צרעות

כאשר מבצעים תהליך הדברת צרעות חייבים להשתמש בשירותיו של מומחה. הסיבה העיקרית לכך היא, שברגע שהן מבינות שהן באיום- הן תוקפות בצורה אגרסיבית. איש המקצוע לובש חליפה ייעודית לכך, המאפשרת לו להיות בקרבת הצרעות ולהמשיך בתהליך. ההדברה מתבצעת באמצעות מוט ארוך עם חומרי הדברה מוטמעים בתוכו, המגיע ישירות אל הקן.

דגשים

בשונה מדבורים, הצרעות מקימות שלל קנים קטנים באזורים סמוכים המבטיחים את הישרדותם. חשוב לוודא בתהליך הדברת צרעות כי הגענו לכל המקומות בנגע. פתרון נוסף לאלו אשר אינם רוצים להרוג חיה זו, הוא פנייה לעמותה המגיעה לקחת את הקן אל מקום אחר, כן כן- זהו שירות אפשרי. חשוב שאיש המקצוע המגיע לביתכם יעשה סריקה מקיפה ויבין את גודל ההתפשטות. כדאי להבין את שורש הבעיה, על מנת לפתור אותה בפתרון ארוך טווח.

יש לי קן צרעות בבית, מה עכשיו?

בלי פאניקה, אבל ברור כי יש לטפל בכך באופן מיידי. אם גיליתם קן בבית, עליכם לחפש איש מקצוע מומחה המשתמש בחומרים מאושרים בידי המשרד להגנת הסביבה. הכי מומלץ, לפנות עוד היום לחברת ברק הדברות הוותיקה ובעלת המוניטין הרב. יש לנו ניסיון של למעלה משלושים שנים בתחום, ככה שאתם יכולים להיות בראש שקט. תחסכו לעצמכם נזקים ועקיצות מיותרות, היכנסו לאתר, צרו קשר ובואו נתחיל בתהליך. אנו מתחייבים לשירות מקצועי, מהיר ואדיב. נגיש לכם תוכנית פעולה מדויקת כולל הצעת תקציב- מבלי הפתעות ושינויים.

צרעות בבית

צרעות הן חיה חברתית המקננת במקומות קרובים לקרקע באופן יחסי. בקרב הצרעות, הדאגה היא לכל הקן, ולכן, אם הן מתמקמות בקרבת בני אדם, הן מקבלות גישה למזון במהירות ואין להן שום סיבה לזוז. אל תנסו להיפטר מקן לבד, זו היא עבודה לאיש מקצוע אשר מומחה בביצוע תהליך ריסוס נגד צרעות. מומלץ לחפש הדברה לפי אזור מגורים, אם אתם מחפשים מדבירים בירושלים פנו אל ברק הדברות לקבלת שירות מקצועי ויעיל.

מה לעשות אם יש קן צרעות בבית?

אנו בטוחים שאם יש בבית קן, אתם כנראה קצת מבוהלים. נמליץ לכם שלא להיבהל ופשוט לפנות למומחה בתחום שיידע למצוא פתרון ארוך טווח. אם ברצונכם למצוא מדבירים בירושלים המתמחים בתהליך ריסוס נגד צרעות- הגעתם למקום הנכון. צוות המומחים שלנו יאתר את מקור הנגע ובאמצעות מוט ארוך יטמיע את חומרי ההדברה ישירות בתוכו. ברגע שמרססים, הצרעות נוטות להיות אגרסיביות ולצאת להיאבק בהמוניהן- לכן חשוב לערב איש מקצוע ולא לעשות זאת בעצמכם. לצוות שלנו יש חליפות מיוחדות שיאפשרו להם להיאבק ללא חשש ולהישאר בשטח הבית עד השלמת המשימה. לעתים ישנם מספר קנים באותו הבית ונדרשת סריקה יסודית.

הדברה לפי אזורים

בכל מקום תנאי השטח מעט שונים, בין אם מדובר בעיר, כפר או בשטח חקלאי. אם תחפשו את אנשי המקצוע לפי אזור תוכלו להתרשם מן ההיצע של מדבירים בירושלים. בעבודה איתנו, אנו מתחייבים על תוכנית עבודה מדויקת הכוללת הצעת מחיר לתהליך ריסוס נגד צרעות. יש לנו ניסיון של שלושים שנים בתחום, ראינו את מרבית המקרים ולכן תוכלו להיות בראש שקט שאנו מבינים את הצרכים המדויקים של כל לקוח בנפרד. נדאג לאבחן את הבעיה מהשורש על מנת לספק פתרון ארוך טווח. בסיום התהליך, נשאיר את ביתכם נקי מותאם למגורים ללא מזיקים.

יוצאים לדרך

היכנסו לאתר של ברק הדברות חברה המתמחה בתחום המזיקים והדברה ביולוגית אורגנית. אנו מתחייבים על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, תוך מתן שירות מקצועי  ואדיב. צרו איתנו קשר, הצעד הראשון בדרך לבית נטול מזיקים.