הדברת פשפשים

ריסוס נגד פשפשים

ריסוס נגד פשפשים נעשה עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדות ועוד. מדובר על טיפול ייחודי להשמדתם ויש צורך להכיר היטב את שיטת העבודה. הפשפשים פעילים בלילה ויש קושי לראותם אבל הם משאירים סימני עקיצות באזורים שונים בגוף. יש צורך מידי לחסל את המטרד באופן יסודי. חברת ברק הדברות  מתמחה  בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

ריסוס נגד פשפשים – מקצועי ויעיל

ריסוס נגד פשפשים נעשה במקומות בהם הם מתרכזים כלומר: במזרנים על המיטות, בריפודים, בשטיחים וברהיטים נוספים. פשפש המיטה הוא הנפץ ביותר. כדאי להזמין שירות מיד כאשר מבינים שהבית נגוע בפשפשים אחרת הם יתרבו מאוד ויהיה קשה אף יותר להיפטר מהבעיה המציקה. הסיבה לכך כי הם מטילים ביצים רבות והריבוי הטבעי שלהם גבוה מאוד. אמנם אין סכנה בריאותית מהם אבל הם מוצצים את דמם של האנשים מה שגורם למטרד קשה ובמקרים רבים, גם לבלתי נסבל. כמעט ולא קיימת אפשרות לראות אותם בגלל שהם פעילים בלילה. אבל ניתן לראות סימני דם זעירים על המזרן בשעות הבוקר. ריסוס נגד פשפשים נעשה עם תוכנית מסודרת לאחר שהמדביר קבל מידע מהלקוח לגבי מיקומם האפשרי בבית. הריסוס נעשה בדרך ייחודית למקומות בהם הם אמורים להצטבר ולהצטופף.

איך מבצעים בפועל?

הדברת פשפש המיטה נעשית באמצעות חומרים המותאמים לשימוש על מזרנים. הריסוס יהיה מקיף ויכלול את כל המזרן מכל צדדיו. רק כך יהיה ניתן לוודא שכל החרקים הושמדו. די בחרק אחד ששרד כדי שמושבת הפשפשים תצמח מחדש. המדביר חייב להיות מצויד ברישיון רשמי לעיסוקו המתקבל לאחר שעבר קורס בנושא במכללה מוכרת ועמד בדרישותיו בהצלחה.

לרסס את המזיקים עם מדביר פשפשים

חברת ברק הדברות פועלת מזה זמן רב בתחום ההדברות, והיא מומלצת על ידי אין ספר לקוחות עבר מרוצים אשר פנו לחבריהם והמליצו עליה. החברה דוגלת בהדברה נקיה ומתקדמת המשלבת הדברה כימית וביולוגית, כך שתוכלו להמשיך בחייכם ללא המזיקים כבר מיום הטיפול. החברה מעניקה ללקוחותיה אחריות מורחבת ושירות ברמה הגבוהה ביותר, לשביעות רצונם המלאה.

הדברת הפשפשים

בסופו של יום ארוך מגיע הלילה. סוף סוף אתם נכנסים למיטה, מורידים מעצמכם את  תלאות היום ומוכנים לשינה ערבה וחלומות פז. לכמה יצורים קטנטנים החיים בתוך המצעים שלכם, יש דווקא תוכניות אחרות ללילה הזה. אם יש לכם "מכת פשפשים" בבית, אתם כבר יודעים כי מדובר בחוויה המדירה שינה מעיניכם. להתעורר באמצע הלילה מלאי עקיצות, מתגרדים ולא מסוגלים לחזור לישון. הדברת פשפשים מקצועית היא מה שאתם צריכים. צרו קשר עם ברק הדברות בית העסק שמחזיר אליכם את השליטה בביתכם!

הדברת פשפשים מקצועית

מומלץ לפנות לבית עסק בשביל הדברת פשפשים. הסיבה העיקרית היא כי פשפשים  מתפשטים במהירות ברחבי הבית וחיים על המצעים, בגדים, ספות, כריות ועוד. פעמים רבות נגע הפשפשים הוא נרחב, כך שזה לא מספיק רק לכבס את המצעים ולחזור להתנהל כרגיל. יש לפתור את הבעיה מהשורש, להבין מהיכן מגיע הנגע ולדאוג להשתמש בחומרי הדברה ירוקה שימנעו מהפשפשים לשוב לביתכם.

תהליך העבודה במספר צעדים פשוטים

כמה קל ופשוט עבורכם יכול להיות תהליך הדברת פשפשים. קודם כל, ייתכן ואתם כלל לא בטוחים מה הוא החרק השוכן בביתכם והורס את לילותיכם, אתם פשוט יודעים שהוא קיים שם. היכנסו לאתר שלנו וצרו קשר. אנו חברה המגיעה לאזורים שונים ברחבי הארץ ובעלי וותק של מעל 30 שנה בתחום- ככה שתוכלו לסמוך עלינו בראש שקט. אנו מתחייבים לפעול במקצועיות ואדיבות וכמובן להשתמש בחומרי ההדברה הירוקים המוצלחים ביותר הקיימים בשוק, כי אין שום סיבה שבריאותכם תיפגע מן התהליך. אל תקלו ראש בבעיה המקשה על חייכם, עדיף פעם אחת עם מומחה אשר יסייע בגילוי שורש הבעיה ופתרון ארוך טווח, על פני התעסקות חוזרת ונשנית שלכם שלא באמת עובדת. בסיום תהליך העבודה, נחזיר אליכם את הבית נקי ומותאם למגורים נטולי חומרים וחרקים.

אז מה עכשיו?

עכשיו אתם נכנסים לאתר של ברק הדברות, עסק הדברות איכותי הפועל למעלה מ30 שנה. אתם עושים את הצעד הראשון אל עבר בית נטול מזיקים לא רצויים. התקשרו עוד היום ונוכל לצאת לדרך.

פשפשים בבית

קמתם בלילה מלאי עקיצות קטנות ואדומות על הרגליים והידיים? כנראה שיש לכם פשפשים בבית. זה קצת נשמע כמו סיפור מהטירונות או אולי מהחופשה בסיני, אך למעשה התפשטות החרק הקטנטן מתרחשת בבתים רבים ואינה תלויה במידת הניקיון וההיגיינה. החרקים הקטנים יכולים להימצא בגינה ולהסב נזק  לצמחייה, או לחיות בבית בין המזרונים והספות. הדבר המורכב ביותר, הוא ההתפשטות המהירה של הנגע. תוך ימים ספורים יכול ביתכם להפוך לממלכה שלהם. כדי להיפטר מהם אחת ולתמיד מומלץ לעשות ריסוס נגד פשפשים עם ברק הדברות, חברת הדברות מקצועית המתחייבת לתהליך מהיר המותאם לשטח ביתכם.

איך נפטרים מהתפשטות פשפשים בבית

זה עשוי להיות קשה לזהות ולאתר את החרק הקטנטן. ישנם סוגים רבים של פשפשים בבית ובחוץ. לרובם יש מחושים ארוכים ודקים, כנפיים קדמיות  ואחוריות וחדק הפונה לכיוון הגוף. אם זיהיתם שזה המזיק שקיים אצלכם כדאי לפנות כמה שיותר מהר לשירותים של חברת הדברות. אתם זקוקים לתהליך ריסוס נגד פשפשים הכולל שימוש בשואב ייחודי, קיטור ותכשירים אורגניים וירוקים המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. נדאג להחזיר את ביתכם למצב בו הוא היה מבחינת ניקיון ונוודא כי לא נותר זכר לחומרים כאשר אתם חוזרים לישון בבית. חשוב להבין כי הפשפש בגודל של 4-5 מילימטרים ומבנה גופו השטוח מאפשר לו להזדחל לחללים קטנטנים. אל תטעו כי מדובר רק במיטה, ייתכן ומדובר במקומות מורכבים למציאה כמו הרוכסנים של הספות והכריות.

המלצות

כדאי לפנות לקבלת שירותי ריסוס נגד פשפשים של חברת הדברות כמה שיותר מהר. בין אם מדובר בבית, בית עסק, חצר או אולי שטח חקלאי- אתם לא רוצים את הנוכחות של המזיק הזה. בתום תהליך ההדברה יש לשטוף בצורה יסודית את הבית. בנוסף, חשוב לזכור לכבס את כל הבגדים והמצעים בחום 60 מעלות לפחות, על מנת לוודא שכלל חפצי הבית נקיים מהנגע.

אז קדימה

בטח כבר הבנתם מה אתם צריכים לעשות. זה הזמן לפנות אל ברק הדברות עסק בעל מוניטין רב בתחום ולצאת לדרך חדשה, נקייה ונטולת גירודים.